2014. július 23., szerda

Kritika: Szükségem van az apámra

Kedves Tamera!

Design:
Ahogy látom blogdesignolásban profi vagy. Nagyon tetszenek a színek, a menüpontok animációi, a kurzor, szóval úgy az egész, ahogy van, kifogástalan.
10/10
Iromány:
Nagyon megörültem, mikor láttam, hogy egy megtörtént esetet dolgoztál fel. Sok mindenbe nem tudok belekötni az írásodban, de feljegyeztem néhány dolgot, amire érdemes odafigyelni.
Többször felfedeztem az olvasás alatt, hogy az igekötős igéket külön írod. Csak akkor kell külön írni, ha az igekötő az ige után áll (például: Tedd meg!); illetve, ha az igekötő és az ige között egy másik szó áll (például: meg fogja tenni).
A másik hiányosságod a vesszők. Az összetett tagmondatokat vesszővel szokás elválasztani, figyelj, hova teszel ilyen írásjelet.
A következő észrevétel a hely és irányragok felcserélése. Először azt hittem, ez csak gépelési hiba, de sajnos nem. Pozitívum, hogy a fejezetek előrehaladtával ezek száma csökkent.  Hurrá! :) A következő példát a július 22-én feltöltött harmadik fejezetből másoltam és nagybetűkkel hozzáírtam a hiányzó karaktert. „…A házbaN, (ide vessző sem kell, lásd feljebb) apu főzött teát…”
Ahogy a vesszőkkel, úgy a sortöréssel is sokat spórolsz. Ez miért van? Amikor megváltozik a helyszín, szokás új bekezdésben folytatni. Ha néhány óra cselekménye teljesen kimarad, ismét alkalmazz sortörést!
Az utolsó tanácsom az írásoddal kapcsolatban annyi, hogy mielőtt közzéteszed, tüzetesen nézd át. Figyelj oda minden kis részletre, külön figyelmet fordítva a hiányosságaidra. Ha ezt nem szeretnéd, akkor kérj meg valakit, hogy nézze át helyetted.
7/10
Összhatás:
Szerintem a blog témája passzol a  külcsínhez, szóval ezen nem tudok mit ragozni.

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése