2014. augusztus 9., szombat

Kritika: Impossible Blog Design



http://impossibleblogdesign.blogspot.hu/

Kedves Abbie!
Amikor kritikaírói pályafutásomat kezdtem, a fanfictionökre, kisregényekre, novellákra szerződtem. Mivel a Te oldalad egy design oldal (ahogy a miénk), sok mindent ne várj tőlem.

Design:
Ez a kék szín egy hideg érzést kölcsönöz az egész blogodnak. Nem tudom, hogy ez mennyire jó tulajdonság. Egy idő után a látogató (én) ridegnek érzi az egészet és továbbmegy az oldaladról.
Ez a szöveges izé, amit az egyik bejegyzésedben bemutattál, jó, mondjuk egy bemutatkozáshoz tökéletes. Te, viszont mindenhol ezt alkalmazod. Ezt úgy értem, hogy mindenhol, ami egyrészt egyhangú, másrészt a rendelés meneténél előnytelen. Az ilyen információkat egyben kellene megjeleníteni, mert ha valaki csak arra néz, nem biztos, hogy eleget tesz az összes elvárásnak.
A chat is lehetne nagyobb, nekem alig tűnt fel, hogy ott van.
4/10

Iromány:
Mint már a bevezetőmben is írtam, nem ilyenekre szerződtem, de mindegy.
A bejegyzéseid elejére mindig odabiggyesztesz pár kedves mondatot, ami fantasztikus, csak kár, hogy hibás. Könyörgök fiatalok, találjuk már meg azt az összetett mondatok fejezetet a nyelvtankönyvben.
A jobb oldali szövegdobozban hemzsegnek a gépelési hibák, szóismétlések, magyartalan mondatok. Orvosold a problémát!
2/10

Összhatás:
Esetedben ez a topic tárgytalan.
0/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése