2014. november 2., vasárnap

Kritika: Valahogy véget ér



Kedves Kiwi!
Elég szkeptikusan álltam hozzá a blogodhoz az alapsztori miatt is, de kellemesen csalódtam. Na, lássuk is neki.

Design:
A fejléced nagyon tetszik. Nem tudom, hogy te vagy valaki más készítette, de nagyon eltalálta.
10/10
Iromány:
Az első rész nagyon megfogott. Hibát is alig találtam az írásodban, és ahogy egyre jobban haladtam az olvasással, azért szurkoltam, hogy ne told el, és jelentem, nem toltad el! :)
Igazából 3 dolgot jegyeztem fel, de azok mind gépelési hibák és egy utolsó, tüzetes átnézéssel a posztolás előtt kiküszöbölhető.
szeptember 29., vasárnap
„… - Figyu, nem gáz, ha reggelizek?-kérdezte Blair… [hiányzott a kérdőjel]
…Kössz…” [több az sz, mint kéne]
szeptember 30., hétfő
„…Rendben- kezdte Blair.- Keressünk egy helyet, ahova feltűnésmentesen elbújhatunk…”
Ennyi lenne. :)
10/10
Összhatás:
Azt gondolom, hogy ez a fekete tökéletesen illik az alaptörténethez. :) Egyetlen dolgot hiányoltam, a chatet.
10/10
Azt tenném még hozzá a kritikámhoz, hogy az elmúlt időszak legjobb munkáját olvastam és az én pofám ég a két (most már 3, mert rám is számíthatsz ;)) feliratkozó miatt! Emberek, hol van a jóízlés? Miért az igénytelen, sablonblogokat ajnározzuk, amiket 11 évesek írnak borzasztó helyesírással és totális képzelőerő-hiányban? Kedves Olvasóközösség! Vegyük észre az egyedi ötleteket és értékeljük is azokat!!!
Bocsi, ezt ki kellett magamból írnom, mert egész olvasás alatt, ez kattogott a fejemben. Gratulálok és csak így tovább. :)

1 megjegyzés: