2014. szeptember 6., szombat

Kritika: Pain and Hope



http://pain-and-hope-atlagos-lany-bogja.blogspot.hu/
Hello Átlagos lány! :)
Örülök, hogy ismét felkerestél minket. Lássunk is neki!

Design:
Szerintem a design teljesen rendben van. Ha még tökéletesebbé szeretnéd tenni, változtass valamit a fejlécen szereplő feliraton, mert nehezen kivehető rajta a szöveg.
10/10
Iromány:
Eddig a pillanatig (2014. szeptember 6.) 4 részt töltöttél fel. Kíváncsian vártam a fejlődést, de nem történt mg. Ugyanazokat a hibákat találtam meg minden egyes fejezetben.
Lehet, hogy már unod, de meg kell tennem. Összetett mondatok. Nem tudom, mi a problémája ezzel a fiatalságnak, de egyszerűen nem vesznek róla tudomást, pedig egy igen fontos tényezője a magyar nyelvnek.
Néhány helyen felfedeztem, hogy rossz helyen vetettél véget egy mondatnak. Itt egy példa az első fejezetből: „…Miután kitárgyaltuk a mai napunkat és elfogyasztottuk az ebédet, ami meglehetősen jól sikerült. Felmentem a szobámba…” A pont helyén valójában egy vesszőnek (,) kellene állnia, mert ezek tagmondatok. Ha átnézed a nyelvtankönyved összetett mondatok oldalait, rá fogsz jönni a hibádra.
Ja igen, ha már ezt a könyvet lapozod, lesd meg az összetett szavakról szóló írást is!
Valakinek már leírtam a következő szabályt, de megteszem megint: Ha az igekötő az ige előtt ál, egybeírjuk; ha az igekötő az ige után áll, különírjuk; és ha az igekötő és az ige közt egy másik szó (pl fog) áll, mind a hármat külön szóba írjuk.
Az utolsó észrevételem a ragokra vonatkozik. Pontosabban a helyhatározó ragokra. (-ba, -be, -ban, -ben) Hadd másoljak be egy példát az első fejezetből: „…anyáék pedig velünk szembe foglaltak helyet…”
Azt hiszem, ennyi.
4/10
Összhatás:
Tetszik ez a fekete design, jól illik a történethez.
10/10

1 megjegyzés: